azizeeee bu zamana kadar kızlarım 2 ve 3 yaşlarındalar ve ailemden henüz kimse görmedi 1 erkek kişinin bile kucağına oturmadılar yani önceden olsa böyle şeyler konusumazdı bile ama şu an okuduklarımız gördüklerimiz haberler müge anlı olayları vs gözümüzü açtı olmuyor yani güvensek de olmuyor, rahat olamıyoruz konu çocuk olunca evlat olunca 2 kat daha fazla üstüne düşüyorsun, bende 4 senenin sonunda 1 hafta sonra ailemle herkesle kavusucağım kendi aileme eşimim ailesine sonsuz güvenim var bu anlattıklarım onlarla bağlantılı değil fakat gerçekler bunlar