Bebeğim 25 günlük. Gece uykusuna gece ikiden önce yatmıyor. İlk çocuğum da böyle, hatta daha fenaydı. Yani yine gol olmadı benimki 😬 Allah sağlık versin ama etrafımda genelde insanlar yenidoğan dönemini çok kolay geçiriyorlar. Sizin bebeklerini gece uykusuna kaçta yatıyor?