Sidraeliz canim Rabbım tez zamanda hayirlisiyla nasip etsin benim4 sene olmadi insülin direnci polikistik overim ayrıca kilom vardi 2 ay tedavi gördüm birinci ay yumurtam büyüdü 2.ay buyumedi biraz kilo ver hamile gelecen dedi doktorum yememe içmeme dikkat ettim yürüdüm karbonhidrat az tükettim aradan 1 sene geçti günüm geçti esim habire test yapalım diyor ben yoktur deyip geçiştiriyordum hep hayal kırıklığı yaşadım Bi test yaptik gebeyim şuan oğlum 5 aylık 107 kiloyla gebe kaldım Allah ol derse olur kafana takma takınca olmuyor Rabbım sanada ins tez zamanda nasip eder 🤲 sonunda Abdullah goymenin iyi olduğunu duymustum