Gamzeparlak1 serifegoktas ben çok kullandım baby turco 5 numarayi. Bı sorun yaşamadım, daha ucuz diye işime geliyordu. Bı sorun yaşamadım.
lutfenoturcocugum serifegoktas Eşim yanlışlıkla aldı bir kez.Kullanımı bana daha pratik geldi ,özellikle hareket halindeyken giydirilebilmesi benim için avantajlı .Bez takarken sorun çıkartan bebekler için de ideal👍
Farketmez serifegoktas bez bağlatmıyor diye gecmıstım ıyıkı gecmısım cırtlı benim için işkenceydı 9 aylıkken geçtim suan 19 aylık evde yürürken bile degısıyorum yatırmaya gerek kalmıyor
drns serifegoktas bebeğiniz hareketliyse bez bağlarken sorun yaşıyosanız evet iyi ama yaz aylarında iyi kışın bezi giydirmek için çocuğun altını komple soymak gerekiyo soğuk alabilir diye kışık kullanmıyorum ben
Kuzeymomss Sidraeliz Kesinlikle bende pişman oldum. Günde 3 defa çişi taşar, her gece uyandığım da çocuğun üstü sırılsıklam olur gerçekten rezaletti. Bitmeden hemen bantlı beze geçtim
GSevilay65 Sleepy natural 6 külot bez almış eşim yanlışla hiç tavsiye etmem hem araya giriyor hemde kaka yaptığımda yanlardan cikio bitsin die dua ediorum
Pateteslimanti Bende yeni başladım kullandığım markada 6 numaradan sonra normal bez üretimi yoktu çok memnunum bantlı olunca sıkı mı yaptım gevşek mi derdi yok bacağını kızarttı göbeğini sıktı derdide yok pratik hemen giydiriyorum tavsiye ederim
Kumsalbebek1 Ben yeni geçtim memnun kaldım 1 yaşında şuan 2 haftadır kullanıyorum memnunum normal bezde sırt kısmı kalın olduğu için isilik oluyordu bunda incecik slepy 5 numara doğal bambu olanını kullanıyorum isilik olan yerler geçti memnunum