Saribidik canım ya, benim de 13 günlük bebek. Hatta iki gün önce post açtım, beni emmiyor diye. Tutmaya başladı şimdi ama sanırım büyük konuştum. Yeter ki emsin ne kadar emerse diye. Şimdi memeden ayrıldığı anda kesinlikle durmuyor ağlıyor. Emzik susturdu mu gerçekten nolur yardıım 🙏🏻🙏🏻