Brr o zaman doyuyordur. Bir de bana ebe demisti ki işte 20 dkka emzr filan ama ben saate bakıyordum benim oğlum 5 dakika emiyordu ilk kızımda öyle… Allah Allah diyordum nasıl doyacaklar hatta 3 4 dakika şuan emiyor oğlum bir gorsenis tosbik maşallah. Her emzirmeden sonra bol su için birde yanıma çiğ kuruyemiş yiyin badem ceviz fındık hurma incir 2 3 tane atın ağzınıza kuruyemiş sütü yaglandriyor bebiş güzel kilo alıyor yenidoğan dönemi yiyordum o şekilde. Şimdi ara öğün olarak kuruyemiş kullanıyorum yine kilo alimimiz çok iyi.