Pelinsu-gns Normal doğum yaptım , kanalda fazla kaldığı için kafasında şişlik oldu bebeğimin , kontrole getirmenize gerek yok kendiliğinden geçer dediler ama birbuçuk aylık olup geçmedi , kemikleşmiş ameliyat diyorlar başına gelen var mı