Benim kızımda 11 ay 4 günlük henüz dişi yok ve o da emeklemiyor. İki elinden tutup sürekli onu gezdirmemizi istiyor. Dengede vs tek başına ayakta duramıyor. Azıcık koltuk kenarlarında durabiliyor tek başına. Doktorumuz emeklemenin bir gelişim basamağı olmadığını ve takılmamamızı söylemişti. Ben o yüzden artık emekleme detayına takılmıyorum. Çok öğretmeye çalıştım ama bebeklere bişey öğretilmiyor maalesef onlar neyi ne zaman isterlerse o zaman yapıyolar ☺️ Diş konusunda da geç çıksın daha sağlam olur diyorlar her sabah önce diş kontrolü yapıyorum ama hala gelen giden yok 😂