KıZım 4ay 6günlük dışarı çıktığımızda sıkıntı yaşıyorum her yerde emziremiyorum ve bebeğim ağlamaktan helak oluyor kolik bir bebek.Çevremden bazıları biberona sağarsan göğsünü unutur diyorlar sizce ne yapmalıyım gerçekten göğsümü unuturmu daha hiç biberon kullanmadım daha yeni küçük biberon aldım suluk gibi evde 4tane biberon var ama tediriginim kullanamıyorum göğsümü sağıp biberonda içirsem nasıl olur