Ipek34 Kızım 2 ay 19 günlük ve gazlı bir bebek. Kakası da 40 ı çıktıktan sonra düzenden çıktı. 2-3 güne anca yapıyor. Ama kıvamı renginde sorun olmuyor. Sadece geç yaptığı için yaptıktan sonra rahatlayıp sonraki günler huzursuz oluyor gün içinde belli zamanlar gazdan sıkışıyor ağlıyor. Gündüz aç olduğunu hissettiğim her an veriyorum ama benim sıpa biraz sabırsız hızlı ve aralıksız emip çabuk boşaltıyor sütü. O da gazı tetikliyor ama beslenme yapısı bişey yapamıyorsun. Gece de emmesi düzenlidir 8 de emer yatar 12 de emer yatar 3-4 arası emer yatar en son 7-7,30 kalkışımız.