Gaydan Emzirme aparatı kullanan var mı acaba Göğüsüm çok yara oldu ama çocuğumm emiyor mu acaba yoksa emzik gibi mi geliyor diye tereddüt yasoyırumm
Asiye1102 Gaydan ilk günlerde kullandım mecburen çok yara olmuştu birde ucu yoktu. Tavsiyem sürekli karbonatlı suyla silin meme ucunu çok işe yarıyor emzirirken de silmenize gerek yok bebeğin dilinde pamukçuk çıkarsa ona da iyi geliyor.
FatmanurDemirBerber Ben kullandım tutturamamıştım bebeğime. Göğüs ucumda var ama denemedim ve başarısız olmuştuk. Şu son 2 haftadır attık aparatı. Direkt göğsümden emiyor. Gümüş kapak kullanıyorum yara olmadı hamd olsun 🙏