Bebeğim 7 ay 10 günlük bu zamana kadar emzik tutuyordu ama son 1 haftadır asla tutmuyor. Gece uyurken emziğin ağzına alır uyurdu şimdi beni emmerek uyuyor.
Ne yapacağımı bilemedim ne yapmam lazım geri nasıl alışır avvent kullanıyoruz
Uçağa biniyoruz arada seyahat ediyoruz ne yapmam lazım geri alissin