BEEYZA_CELIK Bebegim sadece mama ile besleniyor su vermeli miyim havalar cok sıcak ve cok terliyor sizler ne zaman su vermeye basladınız
[silindi] BEEYZA_CELIK 1 aydır veriyorum oğlum 4 aylık, sadece mama ile besleniyor. Doktorum önerdi yaz ayında vermelisin susuz kalmasın dedi.
Deletedmom_70 BEEYZA_CELIK 3.5 aylığız yeni yeni 2-3 çay kaşığı kadar her öğün vermeye çalışıyorum havalar ısındı
Basaksann Bende hem mama hem meme veriyorum mama ağırlıklıyız ama , doğduğundan beri veriyorum günde 2 3 çay kaşığı şuan 47 günlük
BEEYZA_CELIK EmineYilmaz yok ben hiç vermiyorum doktoruma sordum mamayı biraz sulu hazırla yeterli olur bir iki çay kasıgı bebeği versende vermesende etkilemez zaten dedi bende mamayı biraz sulu hazırlıyorum
Beliff Anne Sütü alıyor bebeğim 4 aylıkken başladım kış bebeği olduğu için su verme ihtiyacı hissetmemiştim ancak havalar ısınınca vermeye başladım
Alpbaby 4 aylığız 3. Ayından beri veriyorum anne sütü alıyor ama duyun zararı olmaz emzirdikten donra 10 ml veriyorum dürekli du içmeyi çok seviyor
Tatlican BEEYZA_CELIK Su zararli degilmis dr lar karnini suyla doldurup tokluk hissi olmasin diye onermiyor ama bu scaklarda gunde 2 3 kere 1 er tatli kasigi versen tokluk yapmaz
Minel-inannesi BEEYZA_CELIK 4aylikta demir damlasi basladigimizda ebemizin önerisiyle su icirmeye basladim ama dediginiz gibi havalar cok sicakladi birden, doktorunuza yada asmdeki ebenize danışın. Her çocuğun bünyesi farkli.
Busrkrkc BEEYZA_CELIK 2 aylığız çişli bez sayılarının azaldığını farkettim çok terlediği için içebildiği kadar veriyorum
terazikadini BEEYZA_CELIK ben duruma göre bazen ağzı kupkuru oluyor anlıyorum susuz hemen veriyorum 2 3 çay kaşığı kadar bazen de mamasını 10 ml fazla su koyuyorum öyle yapıyorum
3606 Biz suyu çok zor içiyoruz hiç içmek istemiyor kusuyor geri çıkarıyor siz nasıl sevdirdiniz nasıl icirdiniz