Zeytmz doğum kilosu nedir, 4. Aydan sonra bebeklerin hareketliliği arttığı için kilo alımları da yavaşlıyor. Az diye üzülmeyin bazı doktorlar bu iyiye işaret diyor. Hareketleniyor çevreye ilgisi artıyor, bir de 4. Ay atağı denen bi illet var ki sormayın aşırı iştahsızlık ve meme reddi yapıyor o da kilo alımını azaltıyor