Kbrnhr bu bi ara bizdede oldu aynı aylarda 11 de yatağına koymuyayım başlıyordu ağlamaya alınca susuyodu saat 1 e kadar 1 ay sürmedi geçti sonra bi geçiş dönemi bence bebeğim gazlı olmasına rağmen kolikle alakası yoktu ama kolik kucaktada ışıklı ortamdada ağlar fark etmez sabret bakalım seninki ne zaman gececek😊