İç dökme postu olsundu
Tuvalet eğitimine başlamıştım bugün 6. Günümüzdü ama bir ilerleme katedemediğimizi düşünüp beze döndüm. Eğitime başlamadan önce kaka istiyorum diye tuvaleti bir kaç kez göstermişti beze kaka yaparken kaka diyordu bez bağlarken çok kaçıyordu bu durum tüm bebelerde vardır diye düşünüyorum sabah kuru kalkmıyordu hatta bazen taşıyordu uyku öncesinde aşırı su içiyordu ben kaka diyor olmasından kaynaklı söyler düşüncesiyle başladım. Neyse en başından beri ne klozete ne de bebek lazımlığına oturmak istemedi hatta bazen ağladı korktuğunu söyledi elini tuttum sarıldım yanında olduğumuzu söyledim orada sadece kitap okuyarak tutabildik kitap okurken mutlu olsa da 6 günde sadece 1 kaka 1 çiş yakalayabildik oda benim denk getirmemle diğer kaka çişleri hep üstüne yaptı yaparken söyledi.Gece uyuduktan sonra görmeden bez takıp sabah uyanmadan çıkarıyordum çünkü çok su içip kuru kalkmıyordu gündüzü halletmeden geceye cesaret edemedim.1 ay öncesinden kitap alıp okumaya başlamıştım ama sanırım yeterli hazırlığı ne kendime ne de kızıma yapmadan başladım diye düşünüyorum çünkü ilk kez bu süreçte kendimi çok eksik, yetersiz ve çaresiz hissettim.Klozete, lazımlığa karşı olan olumsuz tavrından dolayı dayanamadım bu gece uykuya geçerken bezini taktım bir süre daha bez takmamız gerektiğini yeteri kadar hazır olmadığını hazır olduğunda tekrardan tuvalete çiş kaka yapacağımızı söyledim öptüm kokladım. Bu süreçte tuvaletini denk getirdiğimizde coşkuyla sevindik, aferin dedik, şifona basıldı, bay bay yapıldı, eller köpük yapıldı suyla oynandı ama sonuç beze döndüm 6 gün boyunca 1 çiş 1 kaka denk getirmemiz biraz da benim de motivasyonumu düşürdü. Bu süreçte hep ılımlı yaklaştım, sabırlı davrandım ama yine de kendimi çok kötü, yetersiz hissettim. Memeyi şefkatle sonlandırdık ama tuvalet eğitiminde tosladım devam etseydim acaba olur muydu ve keşke hiç başlamasaysım erken miydi acaba pişmanlığı arasında kaldım yarın beze kaka çiş yaparken nasıl göz göze bakacaz ya yaparken kaka diyecek bir haftadır koştur koştur tuvalete koşarken yarın yaparken söylediği zaman ne diyecem çocuğuma kafası karışır mı ya ben çok hassasım böyle konularda olumsuz etkilensin istemiyorum ama oturmakta istemiyor ağlıyordu 23 aylık 😓😓 Bu süreçten sonra nasıl davranmalıyım