buse1928 Bebeğim 1 buçuk aylık gözünün altında ve yanağında minicik beyaz yağ bezeleri var sanırım başına böyle bişey gelen var mı???
Onedroplove buse1928 benim oğlumda da vardı yüzünde doktorumuz sakın ellemeyin mikrop kapar enfeksiyon olur kendi kendine geçer dedi hakikaten de geçti hiç ellemedim
Gorursensoyle buse1928 bir çoğu kendi geçti sadece dudağının üstündeki kaldı onu hafif sıktım çıktı 🤷🏻♀️
Slmgr Bizde de var. nasil olsa zamanla gecer diye ne elledim ne de doktora sordum😊 nekadarlikken geciyo acaba?
Mervclk [bilinmeyen] eşim bile benim öyle şeylere takıntılı olduğumu bildiginden sakın elleme demisti ben yine dayanamadim cok şükür iz kalmadı ama 😊
Melike_koc buse1928 kızım 18 günlük ilk doğduğu gün gözünün altında vardı şimdi yanağında burnunda fln çıktı gecmez diye korkuyorum ama yorumlara bakılırsa geçiyormus
Kelebek Benim bebeğimde de uzun süre kaldı doktor ellemeyin büyüdükce kilo aldikca geçer dedi öyle de oldu