Maviim Sezaryen olalı 11 ay oldu özellikle sıcakların artmasından dolayı sanırım dikişim çok kaşınıyor terliyor orası baya hart hart kaşıyorum kabarık da aynı zamanda sanırım keloid oldu
Maviim benkosarim Doktora gitmedim bende zaten başka keloidler de var iki omzumda daha önce tedavi gördüm yani bunun oluşacağını tahmin ediyordum aslında kortizonlu iğneyle tedavi yapıyormuş cildiye oraya gidicem sanırım