Eylüle kadar matematik, paragraf ve sözel mantıkla ilerlemeyi düşünüyorum. Eylülde diğer derslerle devam edeceğim inşallah. Bebeğim 8 aylık daha çok hareketlenmeye ve keşfetmeye başladığı bi dönemdeyiz ev işi vs. derken çok uzun saatler çalışabilir miyim bilmiyorum ama yapacağız inşallah. Biraz temelim de var puanım da umarım bu süreçte bi atama olur ve atanırım 🌼 yapabiliriz 🌸