ArelAslan Arkadaşlar 5 aylık oğlum var tekmeliyor bacakları güçlü itiyo ama yere doğru tuttuğumuzda basmıyor hiç. Sizin bebekleriniz ne zaman basmaya başladı??
Yelda0861 ArelAslan normal gelişim basamaklarını yapıyor mu mesela dönüyor mu ayaklarını basmıyor derken bastırırken yanlış tabir etmek istemiyorum kukla gibi mi oluyor bacakları ?
Mucizeem ArelAslan benim kizim da 5 ay 4 günlük o da cani isterse basiyo istemezse basmıyor. Doktora sordum normal olduğunu söyledi çünkü dönme ayakları ile oyun oynama var sadece basmiyor
Seydameva ArelAslan bence basması gerekiyordu kızım 2 aydan beri basıyor tabi ki her çocuğun gelişimi farklıdır ama kafa tutması ayak basması tarzı şeyler önemli bence dönmesi osu busu illa ki yapıyorlar ama onlar ayrı bence Yinede bir Dr gösterin en azından içinizde kalmaz 🥰
Brcu62 Benim oğlum 8 aylık hala düzgün bir şekilde basmıyor ayak ucunda duruyor daha çok. sorun gibi gelmedi bana
Deletedmom109 6 aylık oğlum tam basmıyor, doktor basması lazım eklemleri güçsüz kalmış Demir eksikliği vardır dedi. Aynen dediği gibi de oldu çünkü ben hiç Demir damlası kullanmadım 😢😢 düzenli kullan toparlar bi aya dedi 👯♂️
ArelAslan Yelda0861 dönüyor oyun oynarken tekmeliyorda çok hareketli sadece zıp zıp yapar gibi tuttuğunda ayaklarına güç vermiyor
HayatKayla Seydameva oturtmayın diyolar ya 6 ay olmadan gerçi 2-3 haftadır başladım az az oturtuyorum 4,5 aylık
Seydameva HayatKayla 3.5 aylıktı kucağımda oturuyordu 4 aylıkken göğünde 10 dk destekli oturmaya başladı 5.5 aylık desteksiz oturdu oturtmayın diyorlar onlar ortalama konuşuyor 😇 bebekler aslında ne istediklerini bize gösteriyorlar oturmaya hazırsa oturtun yemeye hazırsa yedirin yürümeye hazırsa yürütün ben bundan yanayım 🥰
HayatKayla Seydameva doğru diyosun valla☺️ Bi düzene girsek o da bende rahatlıcam da zaman lazım işte
Elif2302 ArelAslan merhaba konunun üzerinden çok geçmiş ama ikizlerimden biri hiç basmıyor 7 aylık oldu daha öncesinde doltor erken demişti ama büyüdü ikizi 3 aydan beri basıyot şu ara doktorada götüremiyorum virüsten dolayı sizin bebeğiniz ne zaman bastı acaba konuyu ararken denk geldim de sormak istedim