Bebekakku Haftada bi kere göğsüm sertleşip taş kesiliyor ve aşırı bir ağrısı oluyor dokunamıyorum bile emzirincede geçmiyor yardımcı olur musunuz
seboss35 Bebekakku mastit olmuş olabilir canım sütünü sağ bol bol sağım yap tek çaresi o Birde ılık kompres yap şişen göğsüne geçmiş olsun ileri seviyede doktor antibiyotik veriyor bilgin olsun
YoncaGulce Bebekakku bende de oldu bir kere mastit dedi doktor bebeğim bir göğsümü emiyor diğerinin ucu küçük diye tutmuyor bende sağıyorum ama diğeri kadar çok gelmiyor süt🥺 doktor bol sağım ve bol bol duş dedi geçti ama şişme hep oluyor sende sık sık sağım yap
seboss35 Bebekakku sık sık tekrarlıyor bir kere olunca zaten Siz sağım yapmaya devam edin birde ateş yapıyor parol kullanabilirsiniz
Alparslan5644 Aynı durumu bende yaşadım ağlaya ağlaya emziriyordum. En son doktora gittim şişen ve ağrıyan yere ağlasan da çok ağrısada bastıra bastıra masaj yapacaksın dedi gerçekten iyi geldi. Ve zeytinyağı falan sürdüm sürekli masaj yaparak