Biz de de dün itibariyle başladı . Oğlum 3 yaşında ve kreş ortamında kapmış. Bademciklerinin şiş olduğunu anında anladım ve gecesine doktora götürdüm. Bize de ateş düşürücü ve antibiyotik verdi görünürde bir kızarıklık ve kabarma yok. Sadece ağız içi yaraları. Ama inanılmaz yüksek ateşi ve ateş düşürücüdür fayda etmiyor. Doktorumuz huysuzlanmaya devam ederse yatışa alalım diyor. Okuyorum hastalığı belirli bir tedavisi de yok. Daha ne kadar böyle devam edecek bilmiyorum.