Sema065 canım o büyük depremden sonra zaten o bölgeler sallanmaya devam ediyorlar. 2 günde 3 gündendir en fazla 3.3 veya 3.4 şiddetinde. 3.5 görmüyor yani. Bu artçıların uzun bir süre devam edeceği zaten beklenen bir şeydi. Bu boyutlarda sallanmalarda olmaya devam edecektir. Hat yoğun enerjisini o büyük depremde attığı için şu an için beklenmiyor yüksek şiddetli bir sallanma ama Allah’ın bileceği iş tabi.