Vajinal doğumlarda bebeklerin kafasındaki şişliktir kan toplanması gibi sonra kendiliğinden emilerek geçiyormuş ama benim bebeğimde orada ki yumuşaklık sertleşti ve kıkırdaklaşıp kemikleştiriyor söylendi. Kimin başına geldi arkadaşlar çok nadiren oluşan bir durummuş ? Ve ne yaptınız ???