Uzun süreli öksürüğün ardından astımdan süphelendi 2 ayrı hava verdi doktor. Biri içine ilaç yerleştirilip yapılıyor diğeri doğrudan çekiliyor. Bugün ilk kullanmam ama kalbimde çarpıntı yaptı. Halsizlik yaptı. Acaba bu normal mi başına gelen var mı normal mi acaba