Az önce bebeğimin bacağını elliyordum birden elime çarptı böyle nohut tanesi gibi dışarıdan hiç birşey yok içte ellersen hissediliyor çok endişe ettim yaa hemen araştırdım 6 ay aşısından kaynaklı olabilir mi bebeğim şu an 7 aylık belki daha öncede vardı bilemiyorum ama ben yeni farkettim