Aaddaa Bebelac kullaniyorduk bir ara Aptamil prosyneo kullandık sonra tekrar Bebelac başladık ama yemiyor aptamildn sonra mı oldu bu yaşayan var mı acaba
Adenimin Aaddaa Aptamil şekerli ya ondandır evolvia veya sma hip falan dicem de alışmış bebiş karıştırarak içirin alışana kadar