Elis61 Merhaba. Kızım 13 aylık. Çok az emiyor artık. Ona güvenerek dolerex almış bulundum. Aldktan 6 saat sonra biraz emmek istedi. Ama tedirgin oldum. Bilgisi olan var mıdır. Sorun teşkil eder mi yarın doktorumuza soracagım
Melis1706 Elis61 dolerexi bilmiyorum ama ben dikloron kullandim normal dogum yapmistim ilk gece cok agrim oldu parol verdiler serumla fayda etmemisti sonra agri kesici parol yazdi doktor recete ile ama bana dikloronun ignesini vurduklari icin ben onun hapini istemistim o zaman emziriyordum
Carpediemmm Elis61 parol ya da minoset kullan bir dahakine cnm ikisede hamilelikte ve emzirirken güvenli
Maviim Elis61 Emzirin veya emzirmeyin dolorex çok çok zararlı bir ilaç yurtdışında yasaklandı mesela yüksek kanserojen madde içeriyor… biz artık eve almıyoruz sizde almayın
Elis61 Carpediemmm aynen canım teşekkürler öyle yapacağım. Bir daha asla ama asla almayı dusunmuyorm tamamıyle memeden kesılene kadar. 6 saat yeterli bir süredir değilmi sorun olmaz inşallah :(
Melis1706 Elis61 hatirlamiyorum yalan olmasin lohusa halimle kafam bi dunyaydi e bide acim sen yine doktoruna sor en iyisi ya.benimde kizimin adi eliz:)
Carpediemmm Elis61 hiç canını sıkma bir kereden bir şey olmaz ne ilaçlar kullananlar vsr hamileyken emzirirken vb. Hemde düzenli kullanmak zorunda olanlar var sen 40 yılın başı kullanmışsın ki aradan kaç saat geçmiş hiç takma kafana rahatlıkla emzir bebeğini
Elis61 Maviim dogrudur. Bende aslında yapma boyle bır sey cok fazla ilaç kullanan biri değilim. Kızım 1 yasına geleme kdar aldıgım parol 2-3 ü geçmemiştir. Ama almıs bulundum Allahtan 6 saat emzirmedim oma dıkkat ettim. İnsallah bir problem olmaz insan vicdan yapıyor