Aslm-34 benim oğlum 2.5yasında sağ ayağını içe basıyor.geçen ortopediye gittik çok önemsemedi. ortopedik boğaz kısmı yüksek ve sert ayakkabı alın dedi.iç dolgusu da olacakmiş.viccodan alabilirsiniz demişti.tam model söylemedi.evde de giyecekmiş 1saat giyip 1saat cıkaracakmiş zamanla düzelir dedi.ayakkabı önemliymiş yani