Eymen190218 Merhaba kızlar.oğlum 8 aylık epidural sezaryen ile doğum yaptım şükür bu zamana kadar dikiş yeri olsun ayağa kalkmak olsun hiç sıkıntı yaşamadım ama ameliyatta belden vurulan iğne yerim çok ağrıyor ve batıyor özellikle çok iş yaptığım zaman yada oğlumu taşıdığım zaman.sizdede oluyor mu doktora gitsem bi çözüm olur mu ki korkuyorum ilerde bana sıkıntı çıkarır diye Doğum yapalıda baya oldu
Papatya Eymen190218 Merhaba. 4 ay 20 gün oldu Doğum yapalı. Spinal sezaryen oldum. Ben de de ağrı oluyor kendimi yorduğum zaman. Ama gitmedim doktora. Olabiliyor demek ki böyle. 🙁 Bende merak ediyorum ne zaman geçicek diye
Ogulveannesi Eymen190218 çocukla ilgilenirken eğilip kalkarken arada belim ağrıyor 4ay oldu 3.cü ayda başladı ağrı😕
[silindi] Eymen190218 bende de yeni başladı acaba sürekli emzirmekten mi diye düşünüyordum ama artık ev süpürürken az eğilirken bile ağrıyor. Kızımın kontrol günün de bende randevu alıp kadın doğum doktoruma sorucam bakalım ne diyecek.
Beyzaaa Eymen190218 evet ya 2 bucuk ay oldu o kemigi ellediğin zaman acıyor agrıyor cözüm yok sanırım🤷♀️
Eymen190218 Meltem1 demek ki vücuda göre değişiyor canım cogu kişi baya şikayetçi aman olmasın sizinde inşallah 🙏
Fehimesaglar Bende 5 aydır ağrıyo ne zaman geçicek bu bel ağrısı diye düşünüyodum felaket bi ağrı 8. Aya kadsr geçmediyse napcaz bilmem böyle umarım geçer doktora görünücez galiba
Dogalice Eymen190218 Bildiğim kadarıyla onun pek çözümü Yok.Ayakta sabit kalınca, eğilip kalkmalarda vee çok iş yaptığında oluyor.Pıtır pıtır hareket eden ben hemen yorulur oluyorumHamilelikti, doğumdu bu olaylar çok yorucu yavv.Kadın olmak ne zorrr 🙈🤦🏼♀️🤣
Retina Bende spinal oldum 5 ay olacak bende sorun yok ama hamilelikten kalma bacak ağrılarım var sızlama şeklinde birde sanki eski gücüm kalmadı gibi hissediyorum
Zeykemk26 Eymen190218 bende de var hem sırtım hem belım hem dıkıslerım kendımıze nabtık bılmıyorum off yarım ınsan olduk resmen