Ah annecim seni çok iyi anlıyorum bize de aynısı söylenmişti ve çok üzülmüştüm.Ama hemen ortopediye gitmek yerine alanında uzman bi doktordan tekrar ölçüm yaptırdık.Bu çocukta hiç bi şey yok demişti. her 4 bebekten birinde 1 derecelik bi sapma oluyor henüz çok tazeler bu yüzden hadi kalça çıkığı diyip annenin de psikolojisini bozuyorlar demişti.Sadce tavsiyem farklı bi doktordan tekrar ölçtürün ve 1 derecelik bi sapma var ise 1 ay sonra kaynamış mı diye tekrar baktırın