askbocusum_1 Poncikbirannis evet canım öyle yapıcam zaten.bazen de acaba boyamasam bebek için diyorum ama değişiklik bana da iyi gelecek giib
Poncikbirannis askbocusum_1 bebek için en iyi şey sizin kendinizi iyi hissetmeniz inşallah beğenirsiniz yaptırınca 💕
Denizmavisi askbocusum_1 buzdolabına koyun buzdolabında 3 gün oda sıcaklıgında 3 saat saklayabiliyorsunz siz buzdolabına koyun bebek içeceği zaman biberonu sıcak suya batırıp çıkarsınlarki soğuk içmesin bebek sütü
[silindi] askbocusum_1 Benim saçlarım doğaldı canım 3 saat sürmüştü. Bende şuan tekrar yaptırmak istiyorum dediğin gibi değişikliğe ihtiyacım var ama bebeğim 3 aylık bırakacak kimsemde yok biraz daha büyümesini bekliycem 😬
1mom1baby askbocusum_1 saçım kisaykende orta boykende ve her ikisinde de boyaliydi 3 saat sürmüştü yapacak kişinin hızına da bağlı randevu alarak git sütünü sağ çıkmadan önce emzir sorun olmaz bence
ATC askbocusum_1 daha kısa sürer canım dipleri boyatmaz sadece paket attırırsan yani sadece uçlara sarı olursa daha kısa sürer