Emisse yok acili degil, cok minik cizik atiliyor, doktorun yonlendirsiyse yaptir, icinde suphe kalmasin, ama iste negatif ciksa da doktor sikayetler uzerine devam diyor😅
asla, zerre miktarda kacak yapmadim. Ve benim diyetim de cok agirdi😅 coklu gida alerjisi, kanli kaka demek bagirsaklarinda yara demek, ve gazi,sancisi, yasadigimiz onca uykusuz huzursuz gunler benim kacak yapma ihtimalimi sifirladi…