Selam kızlar. Geçenlerde dışarı çıktık ve ne kadar dikkat etsek de güneş geçti oğluma. Galiba öyle yani. İki gündür ishal. Çok huysuz mutsuz. İki gün oldu hala ishal devam ediyor. On aylık emiyor çok şükür sıvı kaybetmesin diye emziriyorum bol bol. Ama hala geçmedi. Ne kadar sürer? Doktora gitmeli miyiz? Korkmalı lıyız? Tecrübesi olan varsa önerilerinizi bekliyorum. Evde neler yapılabilir. Şimdiden teşekkürler .