Kızlar 7. Aya girmemize 3 gün var ve doğdundan beri sma comfort kullanıyorduk sonra sma optipro 2 numaraya geçtik başta çok güzel içiyordu ama 15 gündür mama reddi yaşıyoruz asla içmek istemiyor günde 1 defa çok acıktığı için mecburiyetten ağlayarak içiyor farklı bir mama denemek istiyorum hangisini önerirsiniz