Cansuyuu kabaca 120-150 düşülüyor genelde ama ben doğru bulmuyorum her zaman çıplak tartırıyorum bebeğimi çişli bez, kaç kez çiş yaptı falan diye ıhoo bir sürü hesap giriyor orada bir tek zıbın meselesi değil maalesef, bezin markası bilemdeğişince çok afaki bir +/- kalıyor elde