Aaylinnnn rüya görüyor olabilir , genirememiş olabilir genelde benim kızım dan biliyorum gazını çıkarmadığı zaman hıçkırık tutuyor …
Uykusu bölündüğü için ağlayabilir , dişleri çıkmaya hazırlandığı için agrı hıssedeblir genelde karın agrısından ağlıyorlar… 10 aylıkdan sonra bu durum kendiliğinden geçti ara ara oluyor. Normal şeyler zamanla geçer … bazen biz bile uykudan uyanıyoruz minicik bebek de bunu ağlayarak tepki veriyor