Merhabalar 👋
kızım 9,5 ayına geliyor, artık iyice tehlikeli olmaya başladı. beşiğinde sürekli ayağa kalkıp kendini geri atıyor, oyun yaptı kendine. Beşiğin bütün korkulukları yorganla sardım kapattım ama yinede dilini ısırır, dişleri birbirine vurur vs korkuyorum. Eşim odayı boşaltalım yer yatağı yapalım, kalkınca da odasında gezer tehlikeli bişi olmaz dedi ama bilemedim de. Duvara tutunup da kalkmaya çalışır bu sefer kızım, denemediği şey değil. En azından beşikte daha mı güvende diyorum. Gündüzleri bakıcısı yeryatağında yatırıyor, odasında bir köşeye ufak bir döşek gibi bişey yaptık. Bugun bir baktım kalkmış kapıyı açıp çıkmaya çalışıyor, kapıyıda tam açamadı önce bi arada kaldı sonra çıktı fln. Gündüz yine sesten duyuyoruz ama gece biz de uyurken ses çıkarmadığında duyamayız gibi. Siz bebeklerinizi nasıl yatırıyorsunuz? Ne gibi güvenlik önlemleri aldınız?