Merhaba Herkese 🌺
Ben ingilizce öğretmeniyim, özel okullarda çalışıyorum. Yeni dönem başladığında bebeğim 7 aylık olacak. Sorum şu sizce işe dönmek için erken mi? Açıkçası maddi olarak çalışmak zorunda değilim ama tabi ki bu pahalılıkta bir maaş kötü olmaz sonuçta çocuğumuz var birikim yapmak istiyorum. Ama bir yandan da kayınvalidem bakacak kendi annem uzakta :( acaba çocuğu kendimden ayırmak için erken mi ? Emmeyen bir bebek bu arada mama alıyor sadece. Çok kararsız kaldım çalışmak bana mental olarak da iyi gelecek. Ama ona en az 1 yaşına kadar kendim mi bakmalıyım ? Lütfen akıl verin yardımcı olun siz olsanız napardınız ?