Biirbebekbirannee Allah kahretsin ya araba almak için niyetlendik kredi çekelim dedik faiz oranları berbat. Aranız da bankacı olan varsa bilgilendirebilirmi bu oranlar düşer mi beklemeli miyim
Ysgl26 Biirbebekbirannee valla bankacı değülim ama bu saattwn sonra hiçvişy düşmez. Allah yardımcımız olsun
birkuzuannesi Biirbebekbirannee Türkiye gibi bir ülkede çıkan bir şeyin indiğini gördün mü sen balım 😅😅
baharismus Biirbebekbirannee Aynı sorundan muzdaribiz. Ne zaman alacak olsak ya araba fiyatları uçuyor yada faizler🤦🏻♀️ gen gün bankaya gittiğimde en fazla 70.000 kredi veryoriyoruz maaşınız ne kadar olursa olsun o da çoook zaman sonra yatıyormuş hesabınıza. Traji komik resmen o miktara mobilya bile alınmıyor artık kendi paramızla rezil oluyoruz 🤷🏻♀️
Sapsikanne Biirbebekbirannee bankacıyım faiz oranlarının kısa vadede düşmesini beklemiyorum devlet bankalarından almayı deneyin onlarda faiz biraz daha düşük iki hafta önce çektim ben araba aldım ama taşıt kredisi sıkıntı bireysel kredi çektik eşimle 100 o 100 ben iki farklı bankadan özel bankalarda da en düşük taşıt kredisi Türkiye finanstaydı bana onaylandı ama devlet bankasından aldığım için çekmedim
Biirbebekbirannee baharismus sanki milyonluk araba alıcaz ya. İşimizi görsün temiz bisey alalım dedik fiyatlar berbat
SetenayCo Deletedmom_78 don benim kırmızı çizgimdir. Ama sütyen isterlerse veririm, takmıyorum artık son zamanlarda 🙈🙈
Sapsikanne Biirbebekbirannee evet biliyorum vermemek için her şeyi yapıyorlar ama dediğim gibi ben bireysel kredi alabildim çok parça parça oldu ama işimi gördüm
tekbasimabakiyorum Biirbebekbirannee yaşasın reyizzz yetmez daha da bitecek krediler. Yaşasın yüzde 52
cemreninannesi_ Biirbebekbirannee 2 gün önce bankacı bir tanıdığımız ile görüştüm devlet bankaları kredileri kapatmış herkese vermiyorlarmış. Özel bankalarda ise inanılmaz yüksek fiyatlar. Kimse şu 2 senede düşeceğini öngörmüyor maalesef