Dorukpasa haklılar. Bizim okul içinde fotoğraf çekmemiz kesinlikle yasak. Eğer ki bütün velilerden imzalı izin alınırsa çekilir. Aksi takdirde soruşma geçiren arkadaşlarım oldu.
Bir sene boyunca çocuklara hiç resim çekmedim. Bir gün müdür beyi ziyaret ettik çocuklarla. Müdür bey kendi çekti resmi, bana da gönderdi. Bende güzellik olsun diye velilere attım. Vay efendim benim çocuğum neden gülmüyor, benim çocuğum neden arkada duruyor, neden benim çocuğumun olmadığı gün gittiniz vs vs..
Gönderdiğime pişman oldum. Dedim bir daha da resim atarsam Pınar değilim.