Merhaba arkadaşlar
2 aylık erkek bebeğim var. Klebsiella sap çıktı kültüründe. Doktor emin olmak için polisinden kateterle idrar aldı. Bu ne demek enfeksiyon mu nasıl bulaşır yada nasıl tedavi oldunuz nelere dikkat ettiniz lütfen bana da önerilerinizi ve başınızdan geçtiyse nasıl bir surecti yardımcı olurmusunuz 💐