Tazeanne12345- Havalar iyice ısınmışken bebişleri neyle yatırıyorsunuz. Ben üstünü hiç örtmeden tişört ve ince alt pijama giydiriyorum terliyo aslında ama üstü açık yatıyo gece ne yapıcam bilemedim
zeyn6 Tazeanne12345- ankarada yaşıyoruz bir haftadır evimde nefes almakta zorlanıyorum birde güney cephe atlet ve şortla yatırıyorum kızımı gecede üzerini örtmüyorum yani ben ne giyiyorsam onuda öyle giydiriyorum evde
Irmakmelegim Tazeanne12345- valla bursa ada yaşıyorum aşırı sıcak tek askılı zibin la uyuyor gece gündüz hiç farketmiyor 23 aylik kizim
Ysgl26 Tazeanne12345- evin içi şuan 28 derece sadece askılı zıbınla yatırdım üzerini de örtmedim. zaten kışın bile örtmüyorum. Ona rağmen ter su içinde kaldı yine de
papatyam-34 Tazeanne12345- istanbuldan selamlar olsun 😂 evim 32 dereceden aşağı inmiyor kavruluyoruz gündüz de kolsuz zıbın atlet ile geziyor akşam uyurken de öyle uyutuyorum üstünü örtmüyor bende örtmüyorum atletli bile terliyor geceleri çok sık uyanmaya başladı sıcak sağolsun her yeri de isilik oldu 🤦🏽♀️
Tazeanne12345- Bebekleri kendinize göre bi tık kalın giydirin demişti doktor tabi kış ayında demişti bunu ben şimdi yine öyle yapıyorum gece üşür belki diye 🫠
Atamomss Tazeanne12345- ensesini ve göğsünü kontrol edin oralar soguk degilse usumuyordur doktorumuz öyle soyledi ben surekli oralari kontrol ederek giydirip soyuyorum 🤷🏼♀
elifcicek_07 zıbın giydiriyorum kolsuz atlet şeklinde ve klima açık Antalya da havalar 43 dereceyi gördü üzerinide örtmüyorum zaten kendi açıyor
Pollyy 2.5 tog uyku tulumu sjsj içine kısa kollu zıbın ve pijama altı 🙃 ankarada yaşıyorum evin 22 derece 💁🏻♀️
Atamomss Tazeanne12345- Ben bursada oturuyorum valla sahra çölünde gibiyiz sadece zibin altina patikli aşırı ince pantolon giydiriyorum gece 2 3 gibi onuda çıkarıyorum ustune 1 tane penye battaniye ortuyorum sabah 5 gibi tekrar pantolonu giydiriyorum gündüz sadece zibin ve corapla corabini ara ara cikariyorum (3 aylik erkek bebek hic gelemiyor sicaga 😑)
Crknkz Tazeanne12345- klima calıstıyorum kısa kollu zıbın ince pijama altıyla yatırıyorum.25 26 derece oluyor
Misssitare Tazeanne12345- sadece zıbınla yatıyor evin ısısı 30° oldu nerdeyse🔥 Pencereyi de aralıklı bırakıyorum
nazlii1_ Benimde 4 aylık bebeğim gece askılı zibinla yatırıyorum sabaha karşı soguk olursa şort giydiriyorum üstünü de ince müslin örtüyorum ama açıyo genelde 🤷