Prenses__annesi Kızlar oynuyormu ,aglıyormu ,uzuluyormu bilmiyorum çok bagırıyor sizin 6,7aylık bebekleriniz ne durumda
Namkol Prenses__annesi Vallaha canım 9,5 aylık 6. Aydan beri bağırıp çığlık atıyor. Sinirlenince sevinince acıkınca her türlü. Çok rahatsız ediyor bu durum beni de inşallah geçecek ✋
Meto_bey Prenses__annesi aynı durumdayız anacım 7 aylık bebeğim çığlıklar kıyametler kopuyor hele bir de dişi çıkıyor ki hiç sorma zulüm zulümmm 😂
benoyleuygungordum_ SetenayCo ay babıldayınca da geçmiyor ki. Bizim ki bababa,mememe,mamamama,dedede her türlü babıldıyor ama ekstra bir de çığlık atıyor shdjfnnffm
SetenayCo benoyleuygungordum_ Geçer yakında annesi. Tepkisiz kalın bağırdığı zaman, ya da sakin sesle karşılık verin. Biz de geçtik bu yollardan ❤️❤️❤️
Hayat123456789 Prenses__annesi 11 aylık benim bebe hala aynı doktor sesini tepkilerini öğrenmiş onları geliştiriyor diyor ama kafa da dayanmıyor bende onunla çığrınıyorum artık işin kötü yanı 1 buçuk ay sonra kardeşi doğacak çocuk korkmasa bari diyoruz artık 😂😂😂😂😂
Prenses__annesi Hayat123456789 kaç ay sonra hamile kaldınki Allah yardımcın olsun Sağ salim kucaglna al.Sezeryanmısın bu arada
Melis1706 Prenses__annesi hahaha gecen ay bizimde vir bagiriyorduki oyle boyle degil disarda yemek yiyorduk ust kattaydik esim babamla asagidaydi restorantin beni aradi dedi kiz mi bagirio caddenin ortasinda duyuluyormus😄😄kizz ne bagiriosn diye gukuyordum😄