Uyukizim-33 Son dönemlerde sıkça baş ağrısı çekiyorum ama ısrarla ilaç kullanmıyorum bu akşam çok kötüyüm içmek istiyorum ama kızım 6aylık ve memede uyuyo nasıl olacak bilmiyorum siz bu durumda Napıyosunuz
Ysgl26 Uyukizim-33 neden içmiyo kendinize eziyet ediyosunuz? Emzirirken kullanılabilen biödünya ağrı kesici ilaç var
izd Uyukizim-33 çile çektşrmeyin kendinize emzirirken kullanılabilen ağrı kesiciler var, alın yani.. yazık size..
Mrvsmt2502 Uyukizim-33 titizliği izi anlıyorjm bende ilaç içmem pek ama önce siz iyi olacaksınız ki bebeğiniz iyi olsun