Eymeninannesiyim doktorumuz 3 aylıkken oturmak isterse kendini kaldırırsa başlayabilirsin dedi, benim kızım da sürekli kalkmak istiyordu, elinden tutup oturur pozisyona getiriyordum, gülücükler saçıyordu 😂 5.5 aylıkken desteksiz oturmaya başladı zaten