Arkadaşlar merhaba ben doğum yapalı 28 gün oldu çok şükür sütüm çoktu sağma ve emzirme devam ettim mastit olmasın diye hemen sağmaya başladım şimdi sağma ve emzirme devam ediyorum sıkıntı yoktu ama sol memede bastırınca şiddetli bi ağrı var sızı geliyor her iki göğsüme de ara ara şişlik yok ateş vs yok zaten sürekli emzirme sağma yapıyorun zaten doldukça sağmazsam da mochi ile çekiyorum sizce ne olabilir normal mi