deletedmom719 Para iadesini asla kabul etmem çünkü bu beni enayi yerine koymalarına sebep olur. Ürün 189 liradan 97 TL gibi bir fiyata düşmüştü. Ki ihtiyacı olmadığı halde sırf bu fiyata düştüğü için aldım. Ama insanlarla dalga geçiyorlar resmen. Şimdi bana 97 TL iade edip geri ürünü 189 TL’den satışa koyacaklar. Daha öncesinde birçok kişiye bunu yapmışlar. Bunu neden kabul edeyim ki! Tüketici haklarına gideceğim yarın. Telefonda açık açık söyledim ne zaman ki ürünümü ulaştırırsınız o zaman elimdeki ürünü gönderirim, üstelik sizi şu rezilliğiniz yüzünden şikayet edeceğim diye sözde kayıt açılmış inceleme yapılıyormuş filan.