Oğlum 4,5 yaşında ırsiye bağlı olarak konuşmada gecikme yaşıyoruz bu yüzden korkmasın diye başlamamıştım, depremi yaşadık ekstradan korku oluştu kalacak düzenli bir yerimiz yoktu çok şükür düzenli bir yerimiz oldu doktora danışarak wc eğitimine başlamaya karar verdim.Bugün kahvaltıdan sonra bezini çıkardım oğlum sen büyüdün artık bez yok dedim şortunu giydirdim banyoya götürdüm çiş kaka gelirse söyle klozete oturalım dedim tepki vermedi 5 dk sonra bezi getirdi ağladı uzattı oğlum bez bitti dedim sen büyüdün dedim sakinleştirdim sık sık çiş var mı kaka var mı diye sordum ilkinde altına kaçırdı tepki vermedim çiş kaka gelince söyle dedim sonra baktım kıvranıyor çiş var mı dedim kafasını salladı banyoya gelmeye korktu ağladı, bekledim sonra kapıda getirip sifonu çektim dikkatini çekti çiş dedi klozete doğrulup çişini yaptı akşama kadar gidip geldi banyoya çişini kakasını yaptı.Akşam kapı önüne çıkardım oyuna dalıp altına çiş yaptı tepki vermedim eve girince kaka dedi 10 dk oturdu klozette kaka yapmadı sifonu çekti zaten sifon kilit noktamız oldu neyse uyudu bez bağlamadım yatağına alt açma bezi serdim az önce zor bela kaldırdım wcye götürdüm uyku sersemi ağladı yapmadı birşey bir saat sonra tekrar kaldıracam inşallah böyle böyle alışır