7 ay 13 günlük oglum var. 13 haftalikta hamileyim. Saglik ocagindaki doktor ve cocuk doktoru emzirmeye devam edebilirsin dedi. Kadın dogum doktoru ve görümcemin komşusu beyin cerrahi doktoru memeden kes diyor. Bende 8 kasımdan beri memeden kesmeye çalişiyorum .hatta 2 gündür hic emzirmedim. Duygusal anlamda da cok bitik durumdayim. Hamileligim süpriz oldu. Ogluma 5 6 tane devam sütü verdim ama hepsi alerji yapti. Ek gidayi güzel yiyor. Gündüzleri sadece uykusu geldiginde emmek istiyor ve agliyor. Geceleri 3 4 defa kalkiyor agliyor. Eşimle zor susturuyoruz. Gece bile ek gida veriyorum 😔 devam sütü hic almiyor. Memeden kesen varsa sizler neler yaptiniz. Yoksa günde 1 defa emzirsem sıkınti olur mu. Çünku gögüslerim cok şiş ve sertlesti. Eşim bugün pompa alacak. Sağmak zorundayim 😑